مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-17فرهنگي

چاپ کتاب «مدیریت منابع آب» در مرکز انتشارات جهاددانشگاهی زنجان


مترجم کتاب «مدیریت منابع آب (راه حل های نوآورانه و سبز)» گفت: کتاب مدیریت منابع آب شیوه های صحیح و بدیع فناوری های مدیریت منابع آب را نه صرفا برای زمان حال بلکه به صورت یک منبع پایدار به شیوه های ساده و رسا بیان کرده است.

- چاپ کتاب مدیریت منابع آب در مرکز انتشارات جهاددانشگاهی زنجان ایسنا/زنجان مترجم کتاب مدیریت منابع آب (راه حل های نوآورانه و سبز) گفت: کتاب مدیریت منابع آب شیوه های صحیح و بدیع فناوری های مدیریت منابع آب را نه صرفا برای زمان حال بلکه به صورت یک منبع پایدار به شیوه های ساده و رسا بیان کرده است.

سیدپدرام نی نیوا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کتاب مدیریت منابع آب (راه حل های نوآورانه و سبز) تالیف رابرت سی بررز، کارشناس بخش بین المللی آب برای صندوق آب و هوای سبز سازمان ملل و بانک جهانی و بنیانگذار Our Future Water است، اظهار کرد: کتاب مدیریت منابع آب علاوه بر بررسی راهکارهای موجود در مدیریت منابع آب به بررسی برخی از اقدامات مدیریتی کشورهای مختلف در زمینه منابع آب پرداخته است.

وی افزود: ایران از یک سو دارای اقلیم خشک و نیمه خشک با پراکنش های مکانی و زمانی نامنظم در بارندگی است که موجب پررنگ تر شدن اهمیت منابع آب در این کشور شده است و از سوی دیگر این کشور مهد تمدن مدیریت منابع آب بوده است که گواه آن را می توان دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتاب «مدیریت منابع آب» در مرکز انتشارات جهاددانشگاهی زنجان

چاپ کتاب «مدیریت منابع آب» در مرکز انتشارات جهاددانشگاهی زنجان