مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-24سياسي

پُست شهید طاهرنیا، برق سلیمانداراب را پایدار می کند


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره بهره برداری پست شهید سجاد طاهرنیا گفت: تکنولوژی GIS بکار رفته در این پست موجب شد که این پروژه در زمینی به مساحت 700 متر مربع اجرا شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیین افتتاح و بهره برداری پست شهید سجاد طاهرنیا و همزمان 5 پروژه دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در منطقه سلیمانداراب شهرستان رشت امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد.

  استاندار گیلان در این آیین ضمن اهدا لوح سپاس به خانواده معزز شهید سجاد طاهرنیا اظهار کرد: از حضور خانواده شهید مدافع حریم، سجاد طاهرنیا قدردانی می کنم، به طور حتم هر پیشرفت و توسعه ای در جای جای نقاط کشور عزیزمان مرهون ایثار و جانفشانی شهدای عزیز است.

  اسدالله عباسی با تقدیر از از تلاش های شرکت برق منطقه ای گیلان درخصوص خدمت رسانی به مردم گفت: با نگاه به داشته ها و با تکیه بر توان و با همت و تلاش خود، خوشبختانه اکنون به جایی رسیده ایم که انجام چنین پروژه های حساسی، با متخصصین داخلی امکان پذیر بوده و این مایه افتخار است.

  به گفته وی، در حوزه برق خدمات و کارهای بسیار خوبی انجام شده و امیدوارم استمرار داشته باشد و ما هم به نوبه خود حمایت لازم را در این عرصه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پُست شهید طاهرنیا، برق سلیمانداراب را پایدار می کند

پُست شهید طاهرنیا، برق سلیمانداراب را پایدار می کند