مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:552023-08-29اقتصادي

36 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان رشت افتتاح شد


همزمان با ششمین روز از هفته دولت 36 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 30 میلیارد تومانی در بخش کوچصفهان رشت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری عصر سه شنبه همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت در افتتاح پروژه ها در کوچصفهان اظهار کرد: پروژه هایی که در ایام هفته دولت و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرند، بیانگر تنها گوشه ای از طرح های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه ها در طول سال ارائه می دهند.

وی افزود: امروز به صورت تجمیعی و متمرکز 36 پروژه خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در بخش کوچصفهان شهرستان رشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت در جریان افتتاح متمرکز طرح حوزه انرژی بخش کوچصفهان، این طرح ها را در قالب توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی، نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح های تاب آوری معرفی کرد و گفت: 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون تومان امروز در حوزه انرژی برق در روستای کنارسر بخش کوچصفهان به صورت متمرکز افتتاح و به بهره برداری رسید.

عاشوری در ادامه حضور در روستای کنارسر با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تاکید بر ضرورت تلاش شبانه روزی مدیران دولت سیزدهم جهت خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان رشت افتتاح شد

36 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان رشت افتتاح شد