مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-05فرهنگي

اعلام آثار بخش «نمایش عروسکی» جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


هیأت داوران بخش «نمایش عروسکی» بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، 12 نمایش عروسکی را برای حضور در این بخش جشنواره انتخاب و معرفی کردند.

- هیأت داوران بخش نمایش عروسکی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی، 12 نمایش عروسکی را برای حضور در این بخش جشنواره انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، هیأت داوران بخش نمایش عروسکی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی متشکل از پوپک عظیم پور، ایرج محمدی و حسن دادشکر پس از بررسی آثار رسیده به دبیر خانه، 12 نمایش عروسکی را برای حضور در این بخش معرفی کردند.

جلسه داوری آثار با حضور احمد جولایی دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره نمایش های آیینی و سنتی و عباس شاه محمدزاده مدیر دبیر خانه این جشنواره در روز شنبه 11 شهریور برگزار و آثار منتخب به شرح اعلام شد: نمایش عروسکی این ماجرا بو داره به کارگردانی ندا وفایی از تهران نمایش عروسکی غلامک نامچه به کارگردانی علی جاور از یزد(بافق) نمایش افسانه خرت و پرت پرانی به کارگردانی محبوبه اعرابی از تهران نمایش عروسکی عروسی دیوی به کارگردانی میترا توکل پور از شیراز نمایش عروسکی چهچه چلچله چهل گیس به کارگردانی نسیم شیرزادی از شیراز نمایش عروسکی سعدی، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آثار بخش «نمایش عروسکی» جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

اعلام آثار بخش «نمایش عروسکی» جشنواره نمایش های آیینی و سنتی