مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-13حوادث

کلکسیون پنهان سلاح های غیرمجاز در جیرفت


امروز در حالی نمایشگاهی از تحویل داوطلبانه سلاح های غیرمجاز در دادگستری جیرفت با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی دایر شد که به گفته دادستان این شهرستان تا کنون 449 قبضه انواع سلاح جمع آوری و یا توسط معتمدین تحویل داده شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگهداری، حمل و استفاده از سلاح اعم از مجاز و غیر مجاز متاسفانه به یک فرهنگ غلط در بخش هایی از کشور تبدیل شده که گاه جامعه را دچار ناامنی، سرقت مسلحانه و حتی قتل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز، 22 شهریور ماه دادگستری جیرفت از اهالی رسانه جهت بازدید از نمایشگاهی تحت عنوان تحویل داوطلبانه سلاح های غیرمجاز دعوت بعمل آورد که به نوبه خود می تواند در ترویج فرهنگ همیاری در تامین زیرساخت های امنیتی موثر باشد.

نمازخانه دادگستری جیرفت امروز محل به نمایش گذاشتن سلاح های تحویل داده شده ای بود که در اشکال و اندازه های مختلف، جذاب و کُشنده ردیفی چیده شده بودند.

بر اساس آنچه در این جلسه بیان شد، رد پای برخی از قاچاقچیان سوخت در قاچاق سلاح پررنگ تر از قبل شده و افرادی با روی آوردن به کسب درآمدهای کاذب و سودآور غرق در این سوداگری شده و سلاح وارد منطقه می کنند.

با این حال اما مردم منطقه مثل همیشه پیشقدم شده و با تحویل سلاح ها، یاریگر فرزندان خود در رده های قضایی، نظامی و امنیتی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلکسیون پنهان سلاح های غیرمجاز در جیرفت

کلکسیون پنهان سلاح های غیرمجاز در جیرفت