مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-08حوادث

4 کشته در پی خواب آلودگی راننده اتوبوس


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس و برخورد با یک دستگاه سواری چهار کشته برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی در این خصوص، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بریک فقره تصادف در محور دهلران به اندیمشک بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد راننده اتوبوس به علت خواب الودگی با یک دستگاه خودروی سواری برخورد کرده است.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه در حادثه متاسفانه چهار نفر از سرنشینان سواری در دم جان باختند و 1 نفر دیگر مجروح شده است، ابراز کرد: کارشناسان خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ راننده اتوبوس را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در این حادثه که در محدوده روستای بره بیجه (40 کیلومتری دهلران) رخ داد متاسفانه چهار سرنشین سواری رنو در دم فوت شدند.

مصدوم این حادثه یک کودک سه ساله و تنها بازمانده سرنشینان رنو است که بوسیله آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

وضعیت کودک مساعد است.

این تصادف منجر به فوت در ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد امروز روی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشته در پی خواب آلودگی راننده اتوبوس

4 کشته در پی خواب آلودگی راننده اتوبوس