مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-24سياسي

ضرب الاجل تمام شد؛ تکلیف اینترنت مشخص نشد


با گذشت حدود 2 ماه از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به کندی اینترنت در راستای رسیدگی به مطالبه و گلایه مردم در این زمینه، وضعیت این موضوع همچنان تعیین تکلیف نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موضوع اینترنت، کندی و در دسترس نبودن آن، چندماهی است نقل محافل و اقشار مختلف جامعه شده است.

از کسب و کارها تا دانشجویان که کار و زندگی شأن به این مهم وابسته است، بهبود وضعیت اینترنت را از مسئولین کشور خواستار شده اند.

در همین راستا رییس جمهور در تاریخ 6 تیرماه سال 1402 در جلسه شورای عالی فضای مجازی دستور داد کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات تشکیل شود تا گلایه های مردمی درباره کندی اینترنت را بررسی کنند.

رییس جمهور در این جلسه با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکوهای ایرانی و توسعه زیرساخت های ارتباطی به برخی گلایه های مردمی در سفرهای استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مأمور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه بررسی و راهکارهای رفع دغدغه های مردم را ارائه کند.

پس از این جلسه، زمان آغاز فعالیت و جزییات در مورد چگونگی تشکیل کارگروه رفع گلایه های مردمی از کندی اینترنت را از مرکز ملی فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل تمام شد؛ تکلیف اینترنت مشخص نشد

ضرب الاجل تمام شد؛ تکلیف اینترنت مشخص نشد