مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-17حوادث

بازسازی صحنه قتل 2 کاسب کرمانشاهی/ متهم به قتل: فقط می خواستم آنها را بترسانم!


صحنه قتل دو نفر از کسبه یکی از مجتمع های تجاری کرمانشاه که چند روز پیش توسط یکی دیگر از کسبه این مجتمع به قتل رسیده بودند، با حضور قاتل و بازپرس این پرونده بازسازی شد.

- بازسازی صحنه قتل 2 کاسب کرمانشاهی/ متهم به قتل: فقط می خواستم آنها را بترسانم! ایسنا/کرمانشاه صحنه قتل دو نفر از کسبه یکی از مجتمع های تجاری کرمانشاه که چند روز پیش توسط یکی دیگر از کسبه این مجتمع به قتل رسیده بودند، با حضور قاتل و بازپرس این پرونده بازسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحیدر محمدی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، امروز(26 شهریور)پس از بازسازی صحنه قتل، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: ظهر روز پنجشنبه(23 شهریور) حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع جنایت در یکی از مجتمع های تجاری محله مسکن کرمانشاه در این محل حاضر شدیم.

وی افزود: پس از حضور در محل، با جسد دو نفر از شهروندان در طبقه دوم این پاساژ مواجه شدیم و قاتل نیز پس از وقوع این جنایت متواری شده بود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان تصریح کرد: بدنبال انجام بررسی ها مشخص شد متهم به قتل به دلیل اختلافات صنفی با دو نفر از کسبه همسایه خود درگیر شده و با استفاده از سلاح کلت کمری اقدام به شلیک به طرف آنها کرده و قتل آنها را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی صحنه قتل 2 کاسب کرمانشاهی/ متهم به قتل: فقط می خواستم آنها را بترسانم!

بازسازی صحنه قتل 2 کاسب کرمانشاهی/ متهم به قتل: فقط می خواستم آنها را بترسانم!