موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-28سياسي

پنجره واحدی در خوزستان وجود ندارد/ سرمایه گذار درگیر صدور مجوزات


نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس یکی از دلایل مهم در جذب نشدن سرمایه گذار به خوزستان را نداشتن پنجره واحد دانست و گفت: سرمایه گذار پس از ورود به استان برای صدور مجوز معطل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کعب عمیر عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار: چرا با وجود ظرفیت های فراوان در خوزستان اما آمار بیکاری در این استان باید خیلی بیشتر از سایر استان ها باشد؟ نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی یک پنجره واحدی به نام قوانین تسهیل کسب و کار تعریف شده اما این امر در استان خوزستان اجرا نمی شود و کسی به این امر مهم اهمیت نمی دهد.

وی، یکی از دلایل مهم در جذب نشدن سرمایه گذار به خوزستان را نداشتن پنجره واحد دانست و افزود: سرمایه گذار پس از ورود به خوزستان بین ادارات مختلف برای صدور مجوز معطل می شود؛ لذا این مشکل و معضل باید برطرف بشود و کارهای اداری سریع تر انجام و مجوزات لازم زودتر صادر شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس ادامه داد: برای پروژه کلان ملی پایانه صادراتی کشاورزی شهرستان شوش یک سرمایه گذار جذب شده ولی یک سال و سه ماه گذشته اما هنوز مجوزهای مربوطه آن صادر نشده است.

وی بیان کرد: پتروشیمی کرخه صنایع پایین دستی و پایانه صادراتی کشاورزی دو پروژه کلان اقتصادی اشتغال زا هستند که تا حدودی مشکل اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره واحدی در خوزستان وجود ندارد/ سرمایه گذار درگیر صدور مجوزات

پنجره واحدی در خوزستان وجود ندارد/ سرمایه گذار درگیر صدور مجوزات