مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-10سياسي

فرآیند روزآمدسازی سندتحول را با کمک مردم و نخبگان دنبال می کنیم


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه گفت: فرآیند روزآمدسازی سندتحول را با کمک مردم، نخبگان و اقشار مختلف در اقصی نقاط کشور دنبال خواهیم کرد وان شاءالله بتوانیم نظرات خوبی را دریافت کنیم.

- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه گفت: فرآیند روزآمدسازی سندتحول را با کمک مردم، نخبگان و اقشار مختلف در اقصی نقاط کشور دنبال خواهیم کرد وان شاءالله بتوانیم نظرات خوبی را دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد صاحبکار در نشست خبری امروز درباره فرآیند روزآمد سازی سند تحول قضایی، گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای امسال تاکنون 3 بار موضوع تحول را مطرح کردند.

در چند سال گذشته نیز ایشان نگاه ویژه ای داشتند.

وی افزود: از سال 97 تاکنون در هر سالی که مدیران دستگاه قضا به دیدار رهبری می روند، ایشان موضوعی که مطرح می کنند و رهنمودهایی که به قوه قضاییه می دهند، بحث تحول است و اولین انتظار ایشان، تحول است.

رهبری در بحث تحول می فرمایند نقاط قوت را شناسایی و تقویت و نقاط ضعف را هم شناسایی و برطرف کنید.

وی یادآور شد: برای نخستین بار سند تحول توسط آقای رییسی به عنوان رییس دستگاه قضا در دستور کار قرار گرفت و از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد توجه قرار گرفت، پس از آقای رییسی، در حکم انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای ادامه رویکرد تحولی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند روزآمدسازی سندتحول را با کمک مردم و نخبگان دنبال می کنیم

فرآیند روزآمدسازی سندتحول را با کمک مردم و نخبگان دنبال می کنیم