مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-12بين الملل

درگیری ها در شرق سوریه به مجاورت مرزهای عراق کشیده شد


یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که درگیری های مسلحانه میان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) و نیروهای عشایر عرب این کشور، به اطراف مرزهای مشترک سوریه-عراق رسیده است.

- یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که درگیری های مسلحانه میان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) و نیروهای عشایر عرب این کشور، به اطراف مرزهای مشترک سوریه-عراق رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه عراق اظهار کرد: در چارچوب طرحی که نیروهای آمریکایی تهیه کرده و شوراهای نظامی جهت کنترل بر مناطق نوار مرزی سوریه-عراق آن را اجرا کردند، مناطق شمال سوریه شاهد درگیری های مسلحانه ای میان شوراهای نظامی عشایر سوریه و نیروهای قسد (تحت حمایت آمریکا) هستند و این درگیری ها، به حدود 40 کیلومتری مناطق نزدیک به گذرگاه مرزی القائم در مرز با سوریه، واقع در غرب الانبار رسید.

این منبع عراقی گفت: نیروهای سوریه از نیروهای امنیتی عراق خواستند در صورت اقدام به فرار تروریست ها از مناطق داخلی سوریه به سمت مناطق غربی استان الانبار، به آنها در حفاظت از مرزها و هدف قرار دادن تروریست ها کمک کنند.

منبع یاد شده افزود: نیروهای امنیتی بالاترین سطح احتیاط و هوشیاری را در تمامی مناطق نوار مرزی با سوریه در پیش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری ها در شرق سوریه به مجاورت مرزهای عراق کشیده شد

درگیری ها در شرق سوریه به مجاورت مرزهای عراق کشیده شد