مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-13سياسي

اصفهان، میزبان 150 دانشمند از 40 کشور دنیا می شود


ربانی ضمن بیان اینکه تاکنون چهار دوره از برگزاری و اعطای این جایزه سپری شده، به برنامه هایی که در سال های گذشته تحت عنوان «شبکه سازی»، «گفتمان سازی»، - ربانی ضمن بیان اینکه تاکنون چهار دوره از برگزاری و اعطای این جایزه سپری شده، به برنامه هایی که در سال های گذشته تحت عنوان شبکه سازی ، گفتمان سازی ، ارتباط بخشی و ظرفیت سازی اجرا شده اشاره کرد و افزود: امسال نیز برنامه هایی در حاشیه برگزاری این جایزه اجرا خواهد شد.

امسال در اصفهان میزبان 150 مهمان خارجی از دانشمندان ، اصحاب رسانه یا افرادی که در حوزه فناوری دستاوردهایی داشته اند، خواهیم بود.

   به زودی به واسطه برگزاری پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) ، اصفهان میزبان دانشمندانی از 40 کشور دنیا خواهد بود.

ارتباط میان دانشمندان خارجی با دانشمندان ایرانی به منظور دستیابی به نتایج علمی، پژوهشی و فناوری از اهداف مهم این رویداد است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حسین ربانی، رییس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان و مسئول دبیرخانه جایزه مصطفی(ص)، در نشست خبری پنجمین دوره اعطای جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) در خصوص میزبانی اصفهان برای این دوره از جایزه مصطفی(ص)، اظهار کرد: ما باید به نگاه اسلام نسبت به علم توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، میزبان 150 دانشمند از 40 کشور دنیا می شود

اصفهان، میزبان 150 دانشمند از 40 کشور دنیا می شود