مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-31اجتماعي

موکب های اربعینی رفسنجان کجا مستقر شده اند؟


هرساله موکب های زیادی برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) از رفسنجان راهی کربلا و نجف اشرف می شوند تا از مهمانان اباعبدالله النحسین(ع) به نحو احسن پذیرایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، موکب های زیادی هرساله از سراسر شهرستان رفسنجان راهی کربلای معلی و نجف اشرف می شوند تا به زائران پیاده سرور و سالار شهیدان خدمت کنند.

در این گزارش به آدرس محل استقرار موکب ها و خدماتی که ارائه می کنند، می پردازیم.

 موکب خاتم الانبیاء(ص) از بزرگترین مواکب اربعینی ست که در کربلا روبه روی خیمه گاه مستقر شده و خدماتی همچون پذیرایی ناهار، شام و صبحانه، خدمات پزشکی، چایخانه، میان وعده و شستشوی لباس انجام می دهد.

 موکب بی بی شهربانو نیز در کربلا روبه روی خیمه گاه مستقر بوده و خدمات پذیرایی در وعده های شام، ناهار، صبحانه و میان وعده را به زائران ارائه می دهد.

 موکب خیمه گاه اهل بیت(ع) در کربلا و در صحن حضرت زینب(س) مستقر است و پذیرایی، اسکان، توزیع میان وعده را انجام می دهد و موکب امام علی(ع) نوق در جاده نجف به کربلا عمود 1097 پذیرایی به صورت ناهار، شام، صبحانه و میان وعده را عهده دار است.

یکی دیگر از موکب هایی که از رفسنجان اعزام شده، موکب شهدای صنعت مس رفسنجان است که در کربلا و در صحن امام حسن(ع) مستقر شده و خدمات اسکان، توزیع ناهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعینی رفسنجان کجا مستقر شده اند؟

موکب های اربعینی رفسنجان کجا مستقر شده اند؟