مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-10اجتماعي

ترانشه برداری از 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ترانشه برداری بیش از 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی طی پنج ماهه گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ترانشه برداری بیش از 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی طی پنج ماهه گذشته خبر داد.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایسنا افزود: در پنج ماهه گذشته از سال جاری اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم ترین آنها می توان به نصب بیش از 577 عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر افزون بر 2044 عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

آرامون، به نصب بیش از 2200 تابلو و علائم در راههای استان، نصب بیش از 9200 متر نیوجرسی، تعمیر چراغ های روشنایی و تابلو های برق به تعداد 300 عدد در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم بالغ بر 2522 کیلومتر از شانه راه ها، جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به 2266 عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی نزدیک به 7هزار تابلو و علائم حریم راه در محورهای ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در پنج ماه گذشته از سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانشه برداری از 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

ترانشه برداری از 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی