مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:012023-08-25اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: بیش از 10 میلیون تُن گندم امسال از کشاورزان خریداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی روز جمعه با حضور در مناطق مختلف شهرستان اسلامشهر مشکلات تولیدکنندگان و کشاورزان این شهرستان را بررسی و اظهار کرد: در هر جلسه هیئت دولت به بهانه اعلام آمار گندم پرداخت مطالبات گندم کاران به رییس جمهور اعلام شده است و ایشان نیز دستور پیگیری دادند و دوشنبه مقرر شد 50 همت در این رابطه پرداخت شود که درحال پرداخت این مبلغ به کشاورزان هستیم.

آمار خرید گندم از مرز 10 میلیون تن عبور کرده است وی با بیان اینکه در بودجه امسال قرار بر خرید 8 و نیم میلیون تُن گندم بوده که تاکنون آمار خرید از مرز 10 میلیون تن عبور کرده است، گفت: پیش‍ بینی ما خرید 2 میلیون تُن بیشتر است و این 2 میلیون تن یعنی 300 هزار میلیارد ریال که آقای رییس جمهور روی پرداخت هزینه این میزان تاکید دارند.

  وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه هر چند مطالبات سنگین است اما به مرور پرداخت می شوند، دلیل این موضوع را عدم پیش بینی خرید مضاف در بودجه دانست و ادامه داد: در موضوع آرد و نان ما بیشتر انبار دار و امانتدار هستیم و وزارت صمت هر میزان اعلام کند ما تامین می کنیم.

نیکبخت در ادامه به لزوم خودکفایی در سال زراعی پیش رو و استحصال آب و حرکت به سمت کشاورزی دانش بنیان اشاره کرد و افزود: اطمینان دارم شهرستان اسلامشهر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: بیش از 10 میلیون تُن گندم امسال از کشاورزان خریداری شد

وزیر جهاد کشاورزی: بیش از 10 میلیون تُن گندم امسال از کشاورزان خریداری شد