مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 01:402023-08-28حوادث

تیراندازی پلیس آمریکا جان زن باردار و کودکش را گرفت


نیروهای پلیس در ایالت اوهایوی آمریکا زن بارداری را که مظنون به سرقت از یک فروشگاه بود با شلیک گلوله به قتل رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های پلیس شهر کلمبوس، مرکز ایالت اوهایوی آمریکا از قتل زن بارداری با شلیک یک مامور پلیس در پارکینگ یک فروشگاه در حومه این شهر خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، مقام های پلیس کلمبوس ادعا کردند، این زن مظنون به سرقت کالا از یک سوپرمارکت بوده و بعد از آنکه با سرعت خودرویش را به سمت یک مامور پلیس در پارکینگ این سوپر مارکت هدایت کرد، هدف گلوله قرار گرفت.

جان بلفورد ، رییس پلیس بخش بلندون شهر کلمبوس گفت، کارمند یک فروشگاه در این منطقه نزد چند مامور پلیس که برای موضوع نامربوط دیگری در فروشگاه بودند رفته و به آنها گزارش داد، چند نفر بعد از سرقت اجناسی از این سوپرمارکت در حال فرار کردن هستند.

متعاقب این گزارش، یک مامور پلیس به سمت درب راننده خودروی متعلق به تاکیا یانگ ، زن قربانی 21 ساله، در پارکینگ فروشگاه رفت و به او دستور توقف داد و مامور دیگری نیز از روبرو به سمت خودرو حرکت کرد.

به گفته این مقام ارشد پلیس، این زن باردار در واکنش به این مساله پای خود را روی پدال گاز گذاشت و مامور پلیس نیز بلافاصله مستقیما از پنجره جلو به او شلیک کرده و او را به قتل رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی پلیس آمریکا جان زن باردار و کودکش را گرفت

تیراندازی پلیس آمریکا جان زن باردار و کودکش را گرفت