مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-27اقتصادي

جذب 6 سرمایه گذار خارجی/ 13 میلیون دلار در راه گلستان


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون 6 سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تولیدی استان جذب شده اند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون 6 سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تولیدی استان جذب شده اند.

روح اله صلبی، ظهر امروز، یک شنبه 5 شهریور ماه 1402 در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان برگزار شد، بخشی از خدمات مرکز خدمات سرمایه گذاری استان را تشریح و اظهار کرد: شرح وظایف این مرکز برابر ماده 5 قانون تشکیل وزارت امور اقتصادی و دارایی به این وزارتخانه سپرده شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این قانون، سرمایه گذاری خارجی با حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی است، ادامه داد: مشکلات، پیگیری، صدور مجوزها و رصد فعالیت آنها توسط مرکز جذب سرمایه گذاری صورت می گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان عملکرد مرکز جذب سرمایه گذاری در استان را خوب عنوان کرد و گفت: به همین دلیل با استناد به مصوبه شورای برنامه ریزی و شورای اداری، مقرر شده هر سرمایه گذاری داخلی و خارجی که به استان گلستان وارد می شود، اداره کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان تسهیل کننده امور باشد و دستگاه ها ملزم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 6 سرمایه گذار خارجی/ 13 میلیون دلار در راه گلستان

جذب 6 سرمایه گذار خارجی/ 13 میلیون دلار در راه گلستان