مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:452023-08-30اقتصادي

تخصیص 100 میلیارد تومان از اعتبارات هفته دولت به دشتستان


از 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان های 10 گانه استان در هفته دولت، یک سوم آن معادل 100 میلیارد تومان به دشتستان تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اهمیت و جایگاه دشتستان، به این شهرستان توجه ویژه شده و در طرح های اساسی، زیربنایی و روبنایی، شهرستان ممتاز در استان بوشهر، دشتستان است.

وی افزود: حداقل 25 درصد از اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، به دشتستان تخصیص یافته است.

این مقام مسؤول از تخصیص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور به دشتستان خبر داد و اعلام کرد: این اعتبار در کنار سایر اعتبارات پروژه های کوچک، متوسط و بزرگ است که از منابع استانی تامین می شوند.

محمدی با اشاره به اینکه تمام منابع اعتباری بین شهرستان های 10 گانه استان بر اساس شاخص های قانونی تخصیص می یابد، اضافه داشت: تلاش شده بر اساس جایگاه دشتستان به سهم اعتباری این شهرستان توجه ویژه ای شود و از 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان های 10 گانه استان در هفته دولت، یک سوم آن معادل 100 میلیارد تومان به دشتستان تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100 میلیارد تومان از اعتبارات هفته دولت به دشتستان

تخصیص 100 میلیارد تومان از اعتبارات هفته دولت به دشتستان