مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-22فرهنگي

قطب الدین صادقی: در مقاطع بحرانی، عشق را فراموش نکنیم!


قطب الدین صادقی بر ضرورت یادآوری عشق در هر دوره و مکانی تاکید کرد و گفت: یادآوری عشق و دوست داشتن، بخصوص در دوره بحران ضروری است چرا که آدم ها نباید تکیه گاه های روحی و عاطفی خود را از دست بدهند.

- قطب الدین صادقی بر ضرورت یادآوری عشق در هر دوره و مکانی تاکید کرد و گفت: یادآوری عشق و دوست داشتن، بخصوص در دوره بحران ضروری است چرا که آدم ها نباید تکیه گاه های روحی و عاطفی خود را از دست بدهند.

او همچنین بزرگترین مشکل نسل جوان را احساس تنهایی دانست و گفت: همواره سعی می کنم در هر حالی امید و شادی را در جوانان زنده نگه دارم.

این هنرمند پیشکسوت تئاتر از روز چهارم مهر ماه نمایش عروسی خون یکی از آثار مشهور فدریکو گارسیا لورکا، شاعر و نمایشنامه نویس اسپانیایی را روی صحنه می برد.

صادقی در آستانه اجرای این نمایش در گفتگویی با ایسنا از ضرورت عشق و امید و کار کردن در جامعه سخن گفت و تاکید کرد: دیگر نفرت بس است! او در آغاز توضیح داد که در اجرای این نمایش بر سه محور پاکی، عشق و آزادی تاکید کرده است.

صادقی اضافه کرد: اینها ارزش های ماندگار در هر دوره و فرهنگ و مکان و سرزمینی هستند و یادآوری شان به عنوان ذخیره معنوی یک ملت بسیار ضروری است.

این پژوهشگر و تئوریسین تئاتر در پاسخ به اینکه در جامعه بحرانی، عشق در سایه قرار می گیرد، با اشاره به یکی از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب الدین صادقی: در مقاطع بحرانی، عشق را فراموش نکنیم!

قطب الدین صادقی: در مقاطع بحرانی، عشق را فراموش نکنیم!