مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-11فرهنگي

2 نمایش از خلخال در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی پذیرفته شد


2 نمایش «وانی کوچک» و « پره چیلر» از خلخال در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی پذیرفته شدند.

- خلخال-رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: 2 نمایش وانی کوچک و پره چیلر از خلخال در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی پذیرفته شدند.

مهیار سپهری در گفت وگو با خبرنگار مهر از راهیابی 2 نمایش از خلخال به جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی خبر داد و اظهار کرد: نمایش وانی کوچک و نمایش پره چیلر از خلخال در بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی پذیرفته شدند.

وی افزود: هیئت ارزیابی و انتخاب بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی متشکل از امین جعفرزاده، فرزاد معافی غفاری و مهدی نصیری نتایج پذیرفته شدگان این بخش را معرفی کردند.

رییس حوزه هنری استان اردبیل خاطرنشان کرد: نمایش وانی کوچک به نویسندگی و کارگردانی سلمان شفیعی و نمایش پره چیلر به نویسندگی حامد فرجی و کارگردانی لیلا سلمانی از خلخال در بخش دانشجویی پذیرفته شدند.

سپهری ادامه داد: بخش دانشجویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی از هفتم تا دهم مهر 1402 توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی به میزبانی شهر بجنورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نمایش از خلخال در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی پذیرفته شد

2 نمایش از خلخال در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی پذیرفته شد