مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-14بين الملل

واکنش وزارت خارجه ایران به تصمیم اروپا برای حفظ تحریم موشکی


تردیدی وجود ندارد که جمهوری اسلامی ایران به این اقدام غیرقانونی، تحریک آمیز و نقض آشکار تکالیف اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان و انگلیس وفق برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل به صورت مقتضی و در چارچوب حقوق خود ریل برجام پاسخ خواهد داد.

- وزارت خارجه ایران : تردیدی وجود ندارد که جمهوری اسلامی ایران به این اقدام غیرقانونی، تحریک آمیز و نقض آشکار تکالیف اتحادیه اروپا، فرانسه، آلمان و انگلیس وفق برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل به صورت مقتضی و در چارچوب حقوق خود ریل برجام پاسخ خواهد داد.

  وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، طی بیانیه ای اعلام کرد: تهران، تصمیم اتحادیه اروپا و 3 کشور اروپایی برای عدم انجام تعهدات خود در موعد سال هشتم برجامی را اقدامی غیرقانونی و مغایر با تعهدات آنها ذیل برجام و قطعنامه 2231 و عملی تنش زا و توام با سوءنیت می داند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن اطلاعیه  وزارت امور خارجه ایران در مورد این تصمیم اتحادیه اروپا و و تروییکای اروپایی آمده است: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به خروج غیرقانونی آمریکا و باز وضع تحریم های ظالمانه، مطابق حقوق خود ذیل مواد 26 و 36 برجام، گام های جبرانی را اتخاذ کرد و این گام ها کاملا مطابق رویه های مندرج در برجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت خارجه ایران به تصمیم اروپا برای حفظ تحریم موشکی

واکنش وزارت خارجه ایران به تصمیم اروپا برای حفظ تحریم موشکی