مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-28اجتماعي

احداث سالن ورزشی 1500 مترمربعی برای دانشجویان فنی و حرفه ای گیلان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان، از افتتاح زمین چمن مصنوعی در رشت و لاهیجان همزمان با هفته دولت خبر داد و بیان کرد: مجوز احداث سالن 1500 مترمربعی را برای دانشجویان فنی و حرفه ای استان اخذ کردیم.

- رسول شمشادی در جریان حضور در تحریریه ایسنای گیلان، با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای به المپیادهای ورزشی، اظهار کرد: این المپیادها سالانه در یکی از استان های کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی(تبریز) به لحاظ برخورداری از زیرساخت های ورزشی و ورزشگاه های مناسب میزبان این دوره از المپیادهای ورزشی دانشگاه فنی و حرفه است، افزود: مسئولیت المپیاد ورزشی منطقه 9 کشور شامل استان های گیلان، قزوین و زنجان با دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان بود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان با اشاره به اعزام دانشجویان دختر و پسر به استان آذربایجان شرقی، عنوان کرد: المپیادهای ورزشی از رویدادهای مهم دانشگاه فنی و حرفه ای بوده که با حضور دانشجویان برگزار می شود.

شمشادی، با بیان اینکه بیش از 200 هزار دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای مشغول به تحصیل هستند، گفت: این دانشجویان در رویدادهای مختلف ورزشی از جمله شنا، تکواندو، کاراته، بسکتبال، فوتبال و تنیس روی میز شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سالن ورزشی 1500 مترمربعی برای دانشجویان فنی و حرفه ای گیلان

احداث سالن ورزشی 1500 مترمربعی برای دانشجویان فنی و حرفه ای گیلان