مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 07:352023-08-24دانش

توسعه همکاری های بین الملل دانشگاه علم وفرهنگ برای ارتقاء جایگاه جهانی


مدیرکل همکاری های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ تاکید کرد: اداره کل همکاری های بین الملل این دانشگاه، هم راستا با دیپلماسی علمی کشور در زمینه همکاری های بین المللی و جذب دانشجویان خارجی به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

- مدیرکل همکاری های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ تاکید کرد: اداره کل همکاری های بین الملل این دانشگاه، هم راستا با دیپلماسی علمی کشور در زمینه همکاری های بین المللی و جذب دانشجویان خارجی به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی سعدالله، مدیرکل همکاری های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن بیان این مطلب، افزود: دانشگاه علم و فرهنگ طی سال های گذشته مجوز جذب دانشجویان بین المللی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در تمامی رشته های دایر و مقاطع مختلف تحصیلی دریافت کرده و اکنون دانشجویان از کشورهای همسایه در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به تأکید رییس جهاد دانشگاهی و رویکرد وزارت علوم در جذب دانشجویان بین المللی، بیان داشت: دانشگاه علم و فرهنگ در گام نخست ضمن ایجاد زیرساخت مناسب و ارزیابی تجارب دانشگاه های کشور، نسبت به جذب و پذیرش دانشجویان بین الملل اقدام کرده است و در دوره جدید فعالیت اداره کل همکاری های بین المللی، تلاش بر این خواهد بود تا تنوع ملیت دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های بین الملل دانشگاه علم وفرهنگ برای ارتقاء جایگاه جهانی

توسعه همکاری های بین الملل دانشگاه علم وفرهنگ برای ارتقاء جایگاه جهانی