مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25اقتصادي

سکوی 7 هزار تنی میدان نفتی رشادت توسط متخصصان ایرانی بارگیری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر اسدالله ابویسانی مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) ظهر امروز در آیین بارگیری دومین سکوی نفتی میدان نفتی رشادت اظهار داشت: صدرا با 50 سال سابقه، قدیمی ترین مجموعه کشتی سازی کشور است که در طول سال ها پروژه های بزرگ ملی را به ثبت رسانده است.

وی افزود: این شرکت در 2 حوزه کشتی سازی و تعمیرات، و نفت و گاز و پروژه های تاسیسات فراساحلی فعالیت می کند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: سکوی فرایندی پروژه میدان نفتی رشادت در نقطه تکمیل 7 هزار تن وزن خواهد داشت و هم اکنون 5 هزار تن آن تکمیل شده است؛ این سکو به لحاظ وزن و چهارپایه بودن در نوع خود در طول تاریخ صنعت نفت کشور بی نظیر است و با همت متخصصان داخلی بارگیری این سکو روی بارج با موفقیت انجام شده است و مراحل تکمیلی خود را در چند ماه آینده طی خواهد کرد.

ابویسانی اضافه کرد: وقفه ای در این پروژه طی سال های گذشته اتفاق افتاده بود که تلاش می شود با برنامه ریزی های دقیق و فشرده تا سال آینده مراحل تکمیلی آن انجام و به بهره برداری برسد.

ابویسانی با بیان اینکه این سکو از مهندسی تا ساخت کاملاً ایرانی است خاطرنشان کرد: پروژه های شاخص صدرا در حوزه نفت و گاز، 10 سکوی گازی میدان پارس جنوبی است که همزمان ساخته، حمل، نصب و راه اندازی شده و در مدار تولید قرار گرفته است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوی 7 هزار تنی میدان نفتی رشادت توسط متخصصان ایرانی بارگیری شد

سکوی 7 هزار تنی میدان نفتی رشادت توسط متخصصان ایرانی بارگیری شد