مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-27بين الملل

هشدار حزب لیکود نسبت به فروپاشی ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی


در پی نظرسنجی هایی که نشان دهنده کاهش محبوبیت حزب راستگرای لیکود در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی جدید است، مقامات این حزب امروز یکشنبه نسبت به فروپاشی ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

- در پی نظرسنجی هایی که نشان دهنده کاهش محبوبیت حزب راستگرای لیکود در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی جدید است، مقامات این حزب امروز یکشنبه نسبت به فروپاشی ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه معاریو نوشت، داخل حزب لیکود چندین پیشنهاد برای برگزاری انتخابات جدید به عنوان رفراندوم مردمی در مورد موضوع اصلاحات قضایی مطرح شد؛ اما نظرسنجی های اخیر نشان دهنده افول این حزب در کنار احزاب ائتلاف کابینه است تا جایی که مسؤولان لیکود معتقدند، برگزاری انتخابات جدید به نوعی خودکشی دسته جمعی جناح راست محسوب می شود که به پایین ترین سطح خود رسیده است.

برخی از مسؤولان لیکود تحت رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان توقف تصویب طرح تغییرات قضایی هستند و می گویند، باید برای دستیابی به توافق بر سر این موضوع تلاش شود و کابینه با بهبود وضعیت اقتصادی، امنیتی و غیره جایگاه خود را تقویت کند تا در انتخابات بعدی شانس پیروزی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار حزب لیکود نسبت به فروپاشی ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی

هشدار حزب لیکود نسبت به فروپاشی ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی