مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-10اجتماعي

کشورهای توسعه یافته در قبال نابودی محیط زیست پاسخگو باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه دومین روز از برگزاری اجلاس مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اوا بازایبا، - رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کشورهای توسعه یافته در قبال نابودی محیط زیست پاسخگو باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه دومین روز از برگزاری اجلاس مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اوا بازایبا، وزیر محیط زیست جمهوری دموکراتیک کنگو دیدار کردند.

سلاجقه در این دیدار کنگو را کشوری سرشار از منابع طبیعی و حیات وحش غنی دانست و گفت: همانطور که شما هم در سخنرانی خودتان اشاره کردید، سهم قاره آفریقا در آلایندگی تنها 4 درصد است در حالی که کشور های توسعه یافته 80 درصد آلایندگی دنیا را تولید می کنند.

از نظر ما کشور های توسعه یافته آسیب زیادی به محیط زیست زده اند و وقت آن است که خسارت به منابع طبیعی و محیط زیست و جان و مال انسان ها را بپردازند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این اجلاس این است که به یک نتیجه و دستاورد مهم برای کنترل گرد و غبار برسیم و امیدواریم با حمایت شما و سایر کشور ها بتوانیم نتیجه قابل قبولی را به دست بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای توسعه یافته در قبال نابودی محیط زیست پاسخگو باشند

کشورهای توسعه یافته در قبال نابودی محیط زیست پاسخگو باشند