مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-04اقتصادي

تولید خوراک مبتنی بر جلبک توسط بانوی جوان دورودی


زهرا ساکی جوان خلاق و با انگیزه دورودی است که تولید خوراک آبزیان مبتنی بر جلبک را برای اولین بار در کشور انجام داده است، او می گوید: تولید این محصول را با رویکرد صادراتی و افزایش ارز آوری تولید کرده است.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند،  زهرا ساکی 21 ساله که رشته تحصیلی اش شیلات است،خانوادگی در حوزه خوراک آبزیان فعالیت دارد او به دلیل علاقه به این حوزه ورود کرده است.

این جوان خلاق و فناور که در حوزه صادرات آبزیان فعالیت دارد، با توجه به ذائقه مصرف کنندگان خارجی به فکر می افتد که خوراکی تولید کند که منجر به تولید گوشت با کیفیت شود.

بانو ساکی معتقد است: اگر شرکت های فناور و دانش بنیان سرمایه در گردش کافی در اختیار داشته باشند، می توانند در حوزه تولید و اشتغال حرف زیادی برای گفتن داشته باشند.

با این جوان خلاق و فناور به بهانه تولید خوراک آبزیان مبتنی بر جلبک گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.

ایده تولید خوراک مبتنی بر جلبک، را چطور شد مطرح کردید؟ من در شرکت در بخش آزمایشگاهی فعالیت دارم و با مزرعه داران هم در ارتباط هستیم، نکته دیگر اینکه ما چون در حوزه صادرات آبزیان مشغول هستیم، مشتریان روسی سفتی و بافت گوشت ماهی برایشان اهمیت بسیاری دارد، از طرفی کیفیت گوشت برای مصرف کنندگان هم مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید خوراک مبتنی بر جلبک توسط بانوی جوان دورودی

تولید خوراک مبتنی بر جلبک توسط بانوی جوان دورودی