مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-22حوادث

راز قتلی که پس از پنج سال بر ملا شد


دادستان ایلام از راز قتلی که پس از پنج سال بر ملا شد خبر داد.

- عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزارب فارس گفت: درسال 1397 شخصی میان سال در شهرستان دره شهر، حسب اعلام بستگان درجه یک به طور کاملا مشکوک ناپدید میشود تحقیقات مقدماتی انجام ولی نتیجه ایی حاصل نمی گردد ، تا اینکه موضوع با همت دادستانی و بازپرس شهرستان دره شهر مجددا در دستور کار قرار می گیرد و سر نخ هایی از اینکه شخص مزبور به قتل رسیده است کشف می شود.

   وی افزود: پس از پیگیری جدی موضوع و تحقیقات انجام شده معلوم شد شخص توسط خانواده همسر و برادر  همسرش در شهرستان پلدختر لرستان به قتل رسیده و در منزل مسکونی سابق ایشان دفن شده است.

  دادستان ایلام تصریح کرد : نظر به حساسیت موضوع و هماهنگی های به عمل آمده با حضور بازپرس محترم رسیدگی کننده  در شهرستان موصوف و منزل سابق مسکونی متهمین جسد مقتول در یک انباری  کشف شد، در این راستا و بنابر تحقیقات به عمل آمده همسر مقتول صراحتا به ارتکاب قتل، با مشارکت برادرش و در حضور مادرش اقرار نموده و انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات خانوادگی بیان داشته است.

 بخشنده در ادامه، ضمن تقدیر از جدیت مجموعه قضایی شهرستان دره شهر بخصوص بازپرس محترم پرونده و ضابطان پلیس آگاهی آن حوزه بیان داشت در این راستا متهمین، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز قتلی که پس از پنج سال بر ملا شد

راز قتلی که پس از پنج سال بر ملا شد