مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-26حوادث

برخورد قاطع پلیس فتا با فرد قدرت نما در فضای مجازی


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در بستر شبکه های اجتماعی با انتشار کلیپی اقدام به قدرت نمایی می نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن محمودی رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: طی رصد و پایش صورت گرفته فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و در بررسی های انجام شده، صفحه ای در شبکه های اجتماعی مشاهده گردید که با انتشار کلیپی از خود در یک باشگاه بدنسازی اقدام به توهین، تهدید، هنجارشکنی، تشویش اذهان عمومی و قدرت نمایی برای عموم جامعه می نمود.

وی تصریح کرد:در راستای رسیدگی به موضوع مطروحه کارشناسان پلیس فتا یکی از شهرستان ها رسیدگی به این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و اقدامات اولیه را برای برخورد با این فرد هنجار شکن و قدرت نما آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود : افسران سایبری پلیس فتا با اقدامات فنی،سرنخ هایی از گرداننده صفحه مربوطه را بدست آورده و مشخص گردید که  توسط یک نفر از ساکنان آن شهرستان به هویت معلوم مدیریت می شود، در این راستا متهم در یک اقدام پلیسی،تخصصی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و جهت تحقیقات اولیه به پلیس فتا انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع پلیس فتا با فرد قدرت نما در فضای مجازی

برخورد قاطع پلیس فتا با فرد قدرت نما در فضای مجازی