مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-12سياسي

کـاشـتـن بـرای آیـنـده اپـتـیـک


مرکز توسعه فناوری های راهبردی با همکاری ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم و انجمن های علمی دانشجویی، رویداد «کاشتن برای آینده اپتیک، فوتونیک و لیزر، - مرکز توسعه فناوری های راهبردی با همکاری ستاد توسعه فناوری های اپتیک و کوانتوم و انجمن های علمی دانشجویی، رویداد کاشتن برای آینده اپتیک، فوتونیک و لیزر، از پژوهش تا توسعه فناوری و کسب و کار را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این رویداد در راستای آشنایی دانشجویان و پژوهشگران با موضوعات داغ و بروز در زمینه اپتیک، فوتونیک و لیزر، 29 شهریور ماه ساعت 16 تا 20، به صورت حضوری در سالن شماره 8 باغ کتاب تهران، برای نخبگان و دانشجویان دانشگاه های برتر سراسر کشور برگزار خواهد شد.

تاریخچه و فیزیک اپتیک در ایران ، اپتیک و دفاع و امنیت ، توسعه فناوری و بازار اپتیک و فوتونیک ، بیوفوتونیک و اندازه گیری و ابزار دقیق اپتیکی از جمله موضوعات و مباحثی است که در این رویداد محور گفت وگو قرار می گیرد.

دکتر محمدتقی توسلی ـ استاد تمام دانشکده فیزیک دانشگاه تهران، دکتر سیدنادر ریحانی ـ عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، دکتر احسان احدی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، دکتر مجید رضازاده ـ فعال حوزه اپتیک و دفاع و امنیت، دکتر محسن کارگر ـ فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کـاشـتـن بـرای آیـنـده اپـتـیـک

کـاشـتـن بـرای آیـنـده اپـتـیـک