مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-14بين الملل

مقام روس: اوکراین 500 هزار سرباز خود را از دست داده است


یک مقام منصوب روسیه به نقل از منابع اطلاعاتی گفت، از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه، اوکراین تاکنون حدود 500 هزار نفر از سربازان خود را از دست داده است.

- یک مقام منصوب روسیه به نقل از منابع اطلاعاتی گفت، از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه، اوکراین تاکنون حدود 500 هزار نفر از سربازان خود را از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یَن گاگین مشاور رییس موقت جمهوری دونتسک در شرق اوکراین در مصاحبه ای با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: اگر بخواهیم درباره تعداد تلفات در بین نیروهای مسلح اوکراینی صحبت کنیم، می توانیم به داده های اطلاعاتی بدست آمده از منابع مان در اوکراین استناد کنیم.

به طور مثال، درست یک هفته پیش، یک اپراتور تلفن همراه اوکراینی در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده بود، اعلام کرد که حدود 400 هزار مشترک دیگر به تماس های خود پاسخ نخواهند داد .

وی همچنین به اظهارات اخیر در گزارشی به آمار بالای تلفات ضدحمله اوکراین و ناکارآمد بودن خودروهای زرهی غربی در این عملیات پرداخته و نوشته بود: مرگ، همراه هرروزه اعضای گروه ضربت است.

بویتس، جوانی 23 ساله که در گردان اسکالا می جنگد، می گوید اینجا برای زنده ماندن باید به دنبال مرگ بیفتید، نه اینکه مرگ شما را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: اوکراین 500 هزار سرباز خود را از دست داده است

مقام روس: اوکراین 500 هزار سرباز خود را از دست داده است