مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-02سياسي

ساخت مسکن مهمترین اولویت استان قم است


استاندار قم با اشاره به لزوم نظارت میدانی مدیران بر پیشبرد هرچه بهتر طرح ملی مسکن، تصریح کرد: مهمترین اولویت استان، ساخت مسکن است و باید جزء 5 استان برتر در این زمینه باشیم.

- ایسنا/قم استاندار قم با اشاره به لزوم نظارت میدانی مدیران بر پیشبرد هرچه بهتر طرح ملی مسکن، تصریح کرد: مهمترین اولویت استان، ساخت مسکن است و باید جزء 5 استان برتر در این زمینه باشیم.

سید محمد آقامیری استاندار قم امروز 11 شهریورماه در جلسه کمیته ویژه پیگیری شورای تامین مسکن استان، گفت: تمام دستگاه های اجرایی موظف به همکاری برای اجرایی شدن هرچه بهتر طرح ملی مسکن هستند و در صورت بروز مشکل نیز باید راه حل اجرایی برای برون رفت از مشکلات را پیدا کنند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه دستور رییس جمهور برای ساخت مسکن یک تکلیف قانونی است و انجام ندادن آن ترک فعل مدیر مربوطه محسوب می شود، عنوان کرد: ساخت مسکن کاری جهادی است و باید از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری افزود: ورود تعاونی های موفق و خوش نام به طرح نهضت ملی مسکن و لزوم نظارت کامل دستگاه های مربوطه بر عملکرد آن ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن مهمترین اولویت استان قم است

ساخت مسکن مهمترین اولویت استان قم است