مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13سياسي

درهای کتابخانه شهید دستغیب شیراز به زودی باز می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به تداوم روند بازسازی اساسی کتابخانه شهید آیت الله دستغیب شیراز، اعلام کرد که به زودی درهای این مرکز به روی علاقه مندان به کتاب باز خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به تداوم روند بازسازی اساسی کتابخانه شهید آیت الله دستغیب شیراز، اعلام کرد که به زودی درهای این مرکز به روی علاقه مندان به کتاب باز خواهد شد.

محمدحسین فیروزی با اشاره به ضرورت توسعه کتابخانه های عمومی عنوان کرد: ارتقا، شاداب سازی و بهسازی کتابخانه های عمومی موجود در استان از اولویت های اصلی این مجموعه است تا بتوانیم در کنار توسعه کمی، سطح کیفی خدمات کتابخانه های عمومی را ارتقا دهیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، او با اشاره به صَرف بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار به منظور تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی استان، عنوان کرد: این مبلغ از ابتدای سال 1402 تاکنون و در بازه زمانی شش ماهه در کتابخانه های عمومی هزینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس ادامه داد: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی، ابلاغی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، آسیب های اجتماعی و .

جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای کتابخانه شهید دستغیب شیراز به زودی باز می شود

درهای کتابخانه شهید دستغیب شیراز به زودی باز می شود