مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-28سياسي

5 کافی شاپ در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی پلمب شدند


با نظارت میدانی دادستان مرکز خوزستان بر مراکز تجاری، پنج کافی شاپ و رستوران در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی با دستور قضایی پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق جعفری چگنی درباره جزییات این خبر اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، عمل به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تحقق مطالبات مردمی در خصوص مقابله با بدحجابی و اقدامات خلاف شرع اسلام و کاهش دسترسی به مواد دخانی از جمله قلیان، انجام شد.

وی ادامه داد: برخی از این مراکز فاقد مجوز فعالیت و برخی نیز اقدام به برگزاری محافل مختلط و توزیع غیرمجاز قلیان می کردند که پس از تحقیقات مقدماتی، دستور پلمب آن ها از سوی این دادسرا صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: صاحبان کافی شاپ ها و سایر متهمان پرونده بازداشت و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

جعفری چگنی با بیان اینکه آمارها نشان داده که مصرف سیگار و قلیان زمینه ساز اعتیاد نوجوانان و جوانان به مواد مخدر و روان گردان بالا است، تاکید کرد: از خانواده ها درخواست می شود که نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری و اقدام خلاف شرع و قانون در این اماکن، مراتب را به مراجع ذی صلاح گزارش کنند تا اقدامات لازم برای برخورد مقتضی با متخلفان انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کافی شاپ در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی پلمب شدند

5 کافی شاپ در اهواز به علت نقض قوانین و شئونات اسلامی پلمب شدند