مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-28سياسي

تجمعات میلیونی اربعینی لرزه بر اندام دشمن می اندازد


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تجمعات اربعینی، نمونه ای از قدرت اسلام واقعی است که لرزه بر تن دشمنان انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه از همایش ندا الاقصی که در حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد، با اشاره به مراسم در حال اجرای اربعین شهادت امام حسین (ع) و ارتباط تجمعات میلیونی اربعین با مسئله آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی گفت: در ابتدا باید منزلت امام حسین (ع)، نزد تمام مسلمانان و تمامی آزادگان جهان را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: منزلت امام حسین (ع) نزد مسلمانان از قرآن و احادیث پیامبر اکرم (ص) نشأت گرفته است و این بر همگان واضح است اما در خصوص عنایت آزادگان جهان به شخصیت امام باید گفت که امام حسین (ع) با نهضت خود، مدرسه ای جاودانه در طول تاریخ برای آزادگی، عدالت و مقابله با ظلم بنا کرد و به همین دلیل است که آزادگان جهان، همیشه به شخصیت امام حسین (ع) به عنوان نماد آزادگی اقتدا می کنند.

آیت الله حیدری به تأثیر نهضت امام حسین (ع) بر برپایی نهضت های اسلامی در طول تاریخ، به خصوص نهضت های قرن های اخیر پرداخت و بیان کرد: نهضت های قرن های اخیر، اکثراً ضد حکومت های ظالم و فاسدی بودند که از طریق غرب بر کشورهای اسلامی به قدرت رسیدند اما با آزادگی ملت و رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات میلیونی اربعینی لرزه بر اندام دشمن می اندازد

تجمعات میلیونی اربعینی لرزه بر اندام دشمن می اندازد