مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-09سياسي

تولید محصولات فرهنگی در حوزه «جوانی جمعیت و خانواده»


مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت که تولید محصولات رسانه ای و فرهنگی در حوزه جوانی جمعیت و خانواده در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

- مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت که تولید محصولات رسانه ای و فرهنگی در حوزه جوانی جمعیت و خانواده در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا دهقان، با اعلام این خبر افزود: بنیاد تا به امروز محصولات رسانه ای و فرهنگی متعدد و متنوعی را در قالب های مختلف مانند فیلم کوتاه، نماهنگ، سرود و کلیپ در راستای تکالیف و مسئولیت های خود و با هدف تشویق به فرزندآوری، تحقق جوانی جمعیت و تکریم خانواده تولید و پخش کرده است.

مدیر امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد خاطرنشان کرد: این محصولات رسانه ای و فرهنگی عمدتا در تلویزیون اینترنتی ایران جوان تولید و از این تلویزیون و شبکه های مختلف صداوسیما پخش می شود.

دهقان با اشاره به رونمایی از سرود حسین و خواهرش زینب در ایام اربعین گفت: ساخت این سرود با هدف همکاری و هم افزایی با شبکه کودک سیما، در زمان برگزاری جشنواره خواهر برادری در دستور کار قرار گرفت و در بازه زمانی اربعین حسینی و ایام عزاداری ماه صفر از شبکه کودک و سایر شبکه های سازمان صداوسیما پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات فرهنگی در حوزه «جوانی جمعیت و خانواده»

تولید محصولات فرهنگی در حوزه «جوانی جمعیت و خانواده»