مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-11سياسي

ورود بیش از 150 هزار مرسوله وارداتی به فرودگاه امام خمینی(ره)


معاون فنی و بازرگانی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: از فروردین تا پایان مرداد ماه امسال بیش از 150 هزار مرسوله وارداتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) داشتیم که مراحل ترخیص اداری بیش از 90 درصد آنها توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

- ورود بیش از 150 هزار مرسوله وارداتی به فرودگاه امام خمینی(ره) ایسنا/البرز معاون فنی و بازرگانی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: از فروردین تا پایان مرداد ماه امسال بیش از 150 هزار مرسوله وارداتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره ) داشتیم که مراحل ترخیص اداری بیش از 90 درصد آنها توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد احمدی روز دوشنبه 20 شهریور در همایش گمرک تخصصی فناوری ارتباطات و اطلاعات(فاوا) منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر اظهار کرد: امروزه در زنجیره تولید کالا نقش توزیع شش درصد قیمت تمام شده را به خود اختصاص داده است که اگر هزینه تولید و توزیع را برآورد کنیم حدود 16 درصد است.

وی ادامه داد: شبکه توزیع یا پست نقش کلیدی در قیمت تمام شده کالاها دارد و فعالیت های پست در این بخش حائز اهمیت فراوان است.

احمدی گفت : امروز زیر ساخت های فناورانه و ظرفیت های ایجاد شده در مناطق آزاد تجاری و گمرکی نقش موثری در رصد کالایی و نقل و انتقال دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 150 هزار مرسوله وارداتی به فرودگاه امام خمینی(ره)

ورود بیش از 150 هزار مرسوله وارداتی به فرودگاه امام خمینی(ره)