مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-24سياسي

چند ورق جدید از پرونده باز 22 ساله ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی


لازم است هر چند وقت یک بار پرونده باز 22 ساله ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی را ورق زد و ورق های اضافه شده برای پیگیری و به ثمر نشستن آن یعنی آغاز همزمان عملیات اجرایی 13 قطعه را از نظر گذارند تا بالاخره لحظه آغاز فرا رسد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ با این که استاندار و دیگر مسوولان مرتبط در هر محفل و مجلسی از به سرانجام رسیدن ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی و این که تا کجای کار پیش رفته و گره اعتباری آن نیز با دستور مقام معظم رهبری از محل تهاتر نفت باز شده ست سخن می گویند.

اما مردم تا زمانی که کلنگ عملیات اجرایی 13 قطعه آن که عالی ترین مقام دولت و دیگر متولیان امر از آن سخن به میان می آورند به زمین نخورد اطمینان به آن چه مسوولان می گویند نمی کنند.

 از همه مهم ترین این که تا زمانی که سوت قطار در خراسان جنوبی به صدا در نیاید و مردم سوار قطار نشوند بازهم بهره مندی از زیرساخت ریلی برای آن ها رویایی بیش نیست.

به همین واسطه خبرنگاران به عنوان انتقال دهنده خواسته های مردمی به مسوولان به ویژه استاندار خراسان جنوبی همیشه پیگیر این موضوع و این که بالاخره چه زمانی مردم شاهد شروع عملیات اجرایی این کلان طرح عظیم زیرساختی خراسان جنوبی خواهند بود می پرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ورق جدید از پرونده باز 22 ساله ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی

چند ورق جدید از پرونده باز 22 ساله ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی