مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-06بين الملل

بن بست سیاسی تل آویو؛ گانتز حاضر به گفت وگو با نتانیاهو نشد


مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی، درخواست «بنیامین نتانیاهو» برای گفت وگوهای داخلی درخصوص طرح تغییرات قضایی را رد کردند تا تلاش های «اسحاق هرتزوگ» برای خروج تل آویو از بن بست سیاسی بی نتیجه باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته، سه شنبه 5 سپتامبر از بنی گانتز ، یکی از رهبر مخالفان و رییس حزب اردوگاه دولت خواست تا هرگونه پیش شرطی را برای گفت وگوهای داخلی کنار بگذارد و برای دستیابی به یک توافق درباره طرح تغییرات قضایی وارد رایزنی با کابینه ائتلافی شود.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه آی24 ، نتانیاهو در پیامی ضبط شده مدعی تمایل شهرک نشینان اسراییلی برای دستیابی به توافقات بین دو طرف شده و گفت: برای دستیابی به این توافقات، یک گام ساده لازم است: همه الزامات و موانع را کنار بگذاریم، پشت میز بنشینیم و وارد گفت وگو شویم .

گانتز تنها چند لحظه بعد به درخواست نتانیاهو پاسخ داد؛ او از قبول دعوت نخست وزیر کابینه برای گفت وگو بین دو ائتلاف امتناع کرد.

گانتز در توییتی نوشت: شهروندان اسراییل و ارتش اسراییل به انسجام و اتحاد نیاز دارند .

قبل از این پاسخ گانتز، نتانیاهو ازاعضای حزب او و مخالفان همراهش دعوت کرده تا صبح امروز بعد با تیم مذاکره کننده از ائتلاف حکومتی به گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست سیاسی تل آویو؛ گانتز حاضر به گفت وگو با نتانیاهو نشد

بن بست سیاسی تل آویو؛ گانتز حاضر به گفت وگو با نتانیاهو نشد