مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:452023-08-30اقتصادي

قادر به حمایت انفرادی از هنرمندان صنایع دستی نیستیم


مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این وزارتخانه به هیچ وجه قادر نیست به صورت انفرادی از هنرمندان صنایع دستی حمایت کند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این وزارتخانه به هیچ وجه قادر نیست به صورت انفرادی از هنرمندان صنایع دستی حمایت کند.

محمدحسین عسکرپور چهارشنبه هشتم شهریورماه در نخستین نشست تخصصی هنرمندان حوزه سنگ های قیمتی خراسان رضوی که به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: بالغ بر 520 هزار هنرمند ایرانی در 18 گروه - رشته صنایع دستی که زیر مجموعه 299 رشته صنایع دستی است مشغول فعالیت های هنری هستند.

وی با اظهار تأسف از اینکه 480 هزار نفر از این هنرمندان به صورت انفرادی فعالیت می کنند، گفت: این وزارتخانه در قالب انفرادی، به هیچ وجه قادر نیست از هنرمندان صنایع دستی حمایت کند.

مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مساله معیشت و بیمه را از جمله مهم ترین مشکلات هنرمندان انفرادی برشمرد.

وی یکی از اقدامات مهم این وزارتخانه را ایجاد تشکل های تخصصی صنایع دستی با هدف حمایت مادی و معنوی از هنرمندان صنایع دستی در سرتاسر کشور اعلام کرد و افزود: طبق قانون، بیمه تأمین اجتماعی دارای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادر به حمایت انفرادی از هنرمندان صنایع دستی نیستیم

قادر به حمایت انفرادی از هنرمندان صنایع دستی نیستیم