مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-10سياسي

حضور مسئولین کشورهای جبهه مقاومت در همدان


معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج از حضور مسئولین کشورهای جبهه مقاومت در همدان خبر داد و گفت: از 120 ناشر برای شرکت در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس دعوت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار علی ناظری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس اظهار کرد: خدا را شاکریم دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همزمان با کنگره شهدا قرار است در تاریخ و تمدن ایران برگزار شود.

این رویداد یک فرصت مغتنم برای استان است و امیدواریم دستگاه های اجرایی با تمام توان برای هرچه بهتر برگزاری نمایشگاه پای کار بیایند.

وی ادامه داد: چندی پیش جلسه ای با استاندار برگزار کردیم و چند مکان برای برپایی نمایشگاه کتاب پیشنهاد شد که دست آخر به سایت بین المللی نمایشگاه همدان رسیدیم.

معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج افزود: از 120 ناشر تخصصی دفاع مقدس برای شرکت در نمایشگاه دعوت کرده ایم و همچنین قرار است بین 7 تا 8 هزار عنوان کتاب وارد نمایشگاه  شود.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در دوره های قبلی معمولا در بازه زمانی هفت روزه انجام شده و در این دوره هم بنا داریم این نمایشگاه را همزمان با برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان همدان در اواسط مهرماه برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولین کشورهای جبهه مقاومت در همدان

حضور مسئولین کشورهای جبهه مقاومت در همدان