مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-03اقتصادي

51 درصد مشاغل از پرداخت مالیات معاف هستند


مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با بیان اینکه 51 درصد مشاغل از پرداخت مالیات معاف هستند، گفت: حدود 80 درصد مشاغل حقیقی زیر 10 میلیون تومان در سال پرداخت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رضا برهانی نیا، مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران در دفتر مدیریت سازمان امور مالیاتی گیلان با اشاره به اهمیت نقش رسانه در حوزه مالیات، اظهار کرد: میزان درآمد دولت از محل مالیات از درآمد نفتی جلو زده است و پیش بینی می شود طی سال های آینده ملاک دولت برای اداره کشور صرفاً بر پایه مالیات برنامه ریزی شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با اشاره به درآمد مالیاتی گیلان طی ماه های اخیر، گفت: سهم مصوب استان برای وصول مالیاتی هفت هزار و 200 میلیارد تومان بوده که سه هزار و 400 میلیارد تومان مالیات در استان وصول و به خزانه واریز شده است.

برهانی نیا با اشاره به تعامل سازمان امور مالیاتی با اتاق اصناف، بیان کرد: میز خدمتی توسط این اداره در اتاق اصناف تشکیل و در سایه این تعامل ابعاد قانونی و مبانی وصول مالیات به صورت شفاف تبیین و تشریح شده است.

وی با اشاره به اصلاح و توسعه وصول مالیاتی براساس مستندات مالی، افزود: وصول مالیات در دوره کنونی بسیار دقیق تر و به عدالت نزدیک تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 درصد مشاغل از پرداخت مالیات معاف هستند

51 درصد مشاغل از پرداخت مالیات معاف هستند