مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-31حوادث

دستگیری سارق 18 تنی نهاده دامی در ساری


فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کارگر یکی از مرغداری های صنعتی ساری به اتهام سرقت 18 تن از نهاده های دامی در آن واحد تولیدی خبر داد .

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کارگر یکی از مرغداری های صنعتی ساری به اتهام سرقت 18 تن از نهاده های دامی در آن واحد تولیدی خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی، گفت: در پی مراجعه متصدی یکی از واحدهای تولید مرغ در ساری مبنی بر سرقت نهاده های دامی از آن واحد تولیدی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه هولار با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی به یکی از کارگران مرغداری مذکور مشکوک شدند .

سردارمفخمی، اظهار کرد: متهم دستگیر شد و پس از مواجهه با ادله های پلیسی، در بازجویی های به عمل آمده به سرقت نهاده دامی از محل مورد نظر طی یک سال متوالی، مجموعا بالغ بر 18 تن به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد به متصدیان واحدهای تولیدی و خدماتی سطح استان توصیه کرد: ضمن خودداری از بکارگیری افراد ناشناس و مشکوک، حتما محل فعالیت خود را به تجهیزات ایمنی و دوربین های مداربسته مجهز کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق 18 تنی نهاده دامی در ساری

دستگیری سارق 18 تنی نهاده دامی در ساری