مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-28سياسي

جلایی پور: شکست اصلاح طلبان در انتخابات آغازی بر اغتشاشات است!


جبهه اصلاحات ایران ضمن تاکید بر مبنا قرار گرفتن بیانیه 15 ماده ای محمد خاتمی بر ضرورت تعمیق این بیانیه به عنوان گفتمان جدید جریان اصلاحات تاکید دارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: در میان انبوهی از گزارش ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام  ویژه های مشرق  شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه های کشور قرار می دهیم.

در این ویژه نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید روزنامه های یکشنبه 5 شهریورماه در حالی چاپ و منتشر شد که رییسی علیه دیوان سالاری، افزایش صادرات نفت ایران، راهپیمایی اربعین به سوی حسین(ع) و ماجرای تنش زدایی میان ایران و آمریکا در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

محمد خاتمی در تازه ترین اظهارات خود خواهان اصلاح ساختاری در جمهوری اسلامی شده و تاکید کرده است این اصلاح ساختاری باید در حوزه های خبرگان رهبری، شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت، و انتخابات صورت گیرد، اظهارات رییس دولت اصلاحات مورد توجه برخی روزنامه های اصلاح طلب قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلایی پور: شکست اصلاح طلبان در انتخابات آغازی بر اغتشاشات است!

جلایی پور: شکست اصلاح طلبان در انتخابات آغازی بر اغتشاشات است!