مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:502023-08-26سياسي

مرکز رشد واحدهای فناور ترشیز افتتاح شد


همزمان با هفته دولت، مرکز رشد واحدهای فناور ترشیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در کاشمر افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در آیین افتتاح این مرکز با اشاره به تحول ایجاد شده در حوزه پارک علم و فناوری استان و تاکید بر تمرکززدایی گفت: ضروری است تا با شناسایی استعدادهای استان زمینه و بستر را برای پیشرفت های علمی و فناوری فراهم کنیم.

سیدهادی طباطبایی با اشاره به اینکه ایران، رتبه اول دنیا را در بحث تولید مقالات علمی دارد، ابراز کرد: بحث پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان دغدغه رهبر معظم انقلاب بود که ایشان با پیشگامی و حمایت از این مراکز تاکید داشتند علمی که در کشور تولید می شود باید تبدیل به فناوری شود.

  وی با تاکید بر اینکه استعدادهای انسانی خوبی در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: در این راستا باید ضمن شناسایی استعدادها و توانمندی ها، آنان را کمک کنیم تا در مسیر پیشرفت های علمی و فناوری قرار گیرند.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان این که سال گذشته شاهد صادرات 2 میلیون دلاری فناوری بودیم و قرار است این صادرات در سال جاری به 3 میلیون دلار افزایش یابد، خاطرنشان کرد: این مهم بیانگر توانمندی و برنامه ریزی صحیح و حرکت رو به جلو این مراکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد واحدهای فناور ترشیز افتتاح شد

مرکز رشد واحدهای فناور ترشیز افتتاح شد