مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-25سياسي

امام جمعه ساری خواستار شد؛ تسریع در پرداخت مطالبات گندم گندم کاران


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بخشی از مطالبات گندم کاران مانده که باید مطالبات آنها پرداخت شود، گفت: باید دولت مردان بدهکاری های خود را به مردم سریع تر بپردازند پول گندم را به کشاورزان باید نقدا پرداخت شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با بیان اینکه در آستانه اربعین شهادت حسینی و آغاز هفته دولت قرار داریم، اظهار کرد: گرچه رجایی، باهنر و سردار سلیمانی رفتند؛  اما راه رجا بسته نیست؛ ریشه انقلاب اسلامی و ایمان و احساسات پاک انقلابی مردم و عشق به شهادت، ولایت است.

وی با تسلیت شهادت شهید رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید هر دو الگوی شاخص بودند که شهادت شان به دست منافقان کوردل بوده و امیدواریم راه شان پررهرو باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال شاهد خبرهای خوبی ازسوی مسؤولان باشیم، اضافه کرد: موقعیت های بسیار خوبی در حوزه عمران و آبادانی، رسیدگی به امور کشور و مردم انجام گرفته که امیدواریم با جهاد تبیین برای مردم بازگو شود.

محمدی لایینی با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: از برخی از مرزها چه در شرق چه در شمال، شمال غرب و غرب با برخی از ناامنی ها و دست هایی برای ایجاد اغتشاشات هستیم که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساری خواستار شد؛ تسریع در پرداخت مطالبات گندم گندم کاران

امام جمعه ساری خواستار شد؛ تسریع در پرداخت مطالبات گندم گندم کاران