مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:312023-08-27سياسي

افتتاح 80 طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد پل دختر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در پل دختر، در چهارمین روز از هفته دولت در آیینی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، معاون فرمانداری، بخشدارمرکزی، رییس کمیته امداد و جمعی از مسوولان شهرستان یک طرح اشتغال زایی و یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به نمایندگی از 80 طرح اشتغال زایی و 68 واحد مسکن در سطح شهرستان افتتاح شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پل دختر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در راستای توانمندسازی خانواده های زیر پوشش کمیته امداد یکی از برنامه های این نهاد است.

نبی الله ناظری اظهارکرد: کمیته امداد شهرستان پل دختر سال گذشته حدود 852 طرح اشتغال زایی با اعتباری حدود 83 میلیارد تومان در سطح شهرستان با پرداخت تسهیلات ایجاد کرد.

وی افزود: امسال نیز با زحمات پرسنل کمیته امداد و پشتیبانی مسوولان 110 میلیون تومان به منظور اشتغال زایی سهمیه پل دختر لحاظ شده که حدود 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

رییس کمیته امداد پل دختر گفت: تا کنون 80 طرح اشتغال زایی با تسهیلات کمیته امداد با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان اجرا شده است.

وی افزود: امروز طرح اشتغال زایی با اعتبار 950 میلیون تومان مربوط به صید ولی گل یاری به نمایندگی از 80 طرح به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 80 طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد پل دختر

افتتاح 80 طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد پل دختر