مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-23سياسي

سران سه قوه توجه ویژه ای به مطالبات مردم دارند


سران سه قوه در جلسات مستمر خود به ویژه در حوزه اقتصادی، توجه ویژه ای به مطالبات مردم دارند و هر جا مشکلی مشاهده کنند حتما نسبت به رفع آن تلاش می کنند.

- دادستان کل کشور گفت: سران سه قوه در جلسات مستمر خود به ویژه در حوزه اقتصادی، توجه ویژه ای به مطالبات مردم دارند و هر جا مشکلی مشاهده کنند حتما نسبت به رفع آن تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت‎الاسلام محمد موحدی آزاد در حاشیه سفر به استان بوشهر با بیان اینکه دادستانی مطالبه گر است، اظهار کرد: دادستانی حقوق عامه را در حوزه های مختلف بررسی می کند و چند سال است که این اقدامات تشدید و در استان بوشهر بیشتر این برنامه ها انجام شده است.

وی وضعیت استان بوشهر در پیگیری مطالبات از سوی دادستانی را مطلوب دانست و تصریح کرد: در این راستا کالاهای تجاری که در انبارها مانده و در حال از بین رفتن بود با ورود دادگستری استان بوشهر این کالاها ساماندهی شد.

دادستان کل کشور گفت: در سایر موارد همکاران در دستگاه قضایی مراقب هستند و ادارات و سازمان ها بیشتر متوجه تکالیف و وظیفه خود شده اند و کمک می کنند و امید می رود روز به روز این مسائل به حداقل برسد و همه حقوق عامه را مراعات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران سه قوه توجه ویژه ای به مطالبات مردم دارند

سران سه قوه توجه ویژه ای به مطالبات مردم دارند