مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-09سياسي

رییسی : آماده جلوگیری از تغییر ژئوپلتیک منطقه هستیم


رییسی در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی، از گزارش نخست وزیر ارمنستان درباره روند مطلوب پیشرفت همکاری های اقتصادی و اجرای توافقات فیمابین ابراز خرسندی و آمادگی کشورمان را برای گسترش بیش از پیش تعاملات اقتصادی و تجاری و تسریع در اجرای توافقات با ارمنستان اعلام کرد.

- رییس جمهور ضمن اعلام مجدد مخالفت جدی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تشنج و نیز تغییر در مرزهای تاریخی منطقه، بر آمادگی کشورمان به عنوان همسایه ای قدرتمند، برای ایفای نقش موثر در جلوگیری از درگیری جدید و هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز شنبه در پاسخ به تماس آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازوی از آخرین تحولات منطقه قفقاز، ضمن اعلام مجدد مخالفت جدی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تشنج و نیز تغییر در مرزهای تاریخی منطقه، بر آمادگی کشورمان به عنوان همسایه ای قدرتمند، برای ایفای نقش موثر در جلوگیری از درگیری جدید و هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه تاکید کرد.

  وی با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی تمام کشورهای منطقه گفت: معتقدیم مسائل منطقه باید با گفتگو میان کشورهای منطقه حل و فصل شده و به طور جدی مخالف باز شدن پای کشورهای بیگانه به منطقه قفقاز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : آماده جلوگیری از تغییر ژئوپلتیک منطقه هستیم

رییسی : آماده جلوگیری از تغییر ژئوپلتیک منطقه هستیم