مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-13سياسي

واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات کمال تبریزی کارگردان فیلم مارمولک + عکس


روحانی اتفاقا فیلم مارمولک را جذاب توصیف کرد و بویژه شیفته بازی زیبای پرویز پرستویی شد.

حتی در مقابل پیشنهاد برخی افراد برای اصلاح قسمت هایی از آن گفت فیلم در آستانه اکران است و دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سایت رسمی حسن روحانی نوشت: اخیرا گفت وگویی با کمال تبریزی، کارگردان سینما منتشر و او در بخشی از آن ماجرای اکران فیلم مارمولک برای دکتر حسن روحانی، دبیر و دیگر اعضای وقت شورای عالی امنیت ملی به همراه اعضای خانواده ها و محافظین شان در سالن 500 نفری دبیرخانه شورا را روایت کرده است که فیلم با استقبال خانواده اعضای وقت شورا روبرو شد ولی روحانی گفت باید جلوی نمایش فیلم در سینماها گرفته شود و شما - تبریزی، کارگردان و منوچهر محمدی، تهیه کننده فیلم - را محاکمه کنند.

پیش تر هم بریده روزنامه ای در فضای مجازی با این تیتر منتشر شده بود: دبیر شورای عالی امنیت ملی: در رژیم شاه هم کسی جرات ساخت فیلم موهنی مثل مارمولک را نداشت.

در تصویر این روزنامه که البته نام نشریه و تاریخ آن مشخص نیست، آمده: منوچهر محمدی و کمال تبریزی کارگردان فیلم موهن مارمولک که با هدف به دست آوردن تایید افراد سرشناس در یک جمع محدود که در آن تعدادی از مسئولین از جمله دکتر حسن روحانی دبیر شورای امنیت ملی حضور داشتند این فیلم را به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات کمال تبریزی کارگردان فیلم مارمولک + عکس

واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات کمال تبریزی کارگردان فیلم مارمولک + عکس